Saturday, April 25, 2009

boring tol mlm ni....x tau nak buek apo...mula la nak mengarut lg ni....hahaha!!!!...ngok bola kat tv tadi....ok gak la...harap2 x de lg trak polis yang kena bakar....nga!nga!nga!...bior profesional sket...menang kalah adat bertanding...tol ak?hehe!....
k, ar...malas nak mengulas pasal bola ni...dah banyak sangat pengulas2 berkaliber dan tak kurang yg nak mencuba2 tok jadi abu bakar atan....hahaha!!!...lumrah dunia...gitu la ek?...
nak tdo...,mata tak mau ngantuk lg...tekebil2 dah macam...,macam ape ek?...macam2 la...lu pikir la sendiri!.. ha!kau...banyak keje aku nak buat lg ni...web x siap2 lg....artwork besepah2...dateline dah nak smpai idung....sib baik x nmpak...kalu nmpak la,masuk idung dah dateline ni gamaknyer...muakakaka!!!!...kelaka ke?...kelakar ke...x ke...'AKU PUNYO PASAL'....
lamak...dah pukol satu pg la pulak,mcm dah mengantuk?...rase2 la....,aaaaa....mmmemang dah mengantuk pon nih...kepala pon dah pening....otak pon dah tesekat2 nak kuarkan idea,...elok aku tdo ar...k,astalavista...chow!!!!...assalamualaikum.....op!sebelom tu....,'bismikallahumma ahya wa amutu-Ertinya : Dengan nama-Mu ya Allah aku hidup dan mati'.....doa budak tadika...hehe!!...elok diamalkan...sok pg lak...,sedar aje dari tido..,baca ni plak...'alhamdulillahilladzi ahyana ba’damaa amaatanaa wailaihin nusyur'-Ertinya : Segala puji bagi Allah yang menghidupkan aku kembali setelah mematikan aku dan kepada Allah akan bangkit.....ok...renung2 kan dan selamat beramal....

11 comments:

  1. tq tq share doa tu ngan aku... kalau ade doa yang lelain tu share la lagi.... pastu jangan lupa doakan aku cepat kaya....hehehehe

    ReplyDelete
  2. gua pun sama...ayam kampong takde ke oi

    ReplyDelete
  3. mai la kampong den ni ha!...den ja mu ayam kampong bercuke....muakakakakaka!!!!!!1

    ReplyDelete
  4. saya suka blog bapak.bapak bisa bikin kartun?kalau bapak kesudian..boleh bapak bikin kartun? ada e-mel..saya mau cari kartun untuk koran disana..sampai ketemu lagi

    angus

    ReplyDelete
  5. email:MUSTANG_ARAGONE @ YAHOO.COM.MY

    ReplyDelete
  6. bapak musang...
    bagaimana mau kita ketemu?saya mau kenal sama bapak..saya kagum dan suka bangat dengan cara bapak ilustrate.saya fikir bapak ganteng.bagaimana ya...sudi bapak saya jemput ke kantor saya.

    angus dirimijawaja

    ReplyDelete
  7. anto ler email dulu kot nak menyamor pun!!!!!!

    ReplyDelete
  8. bro..lu dah ada peminat le...adoi!!..org indonesia lagi..gempak la..ntah-ntah indon kontrek..har..har.har..har..haru biru

    ReplyDelete
  9. pandai pon cakap melayu...muakakakaka!!!!!

    ReplyDelete