Monday, April 20, 2009

salam perkenalan...

Assalamualaikum....dan salam sejahtera....

apa kabo para penggemar halaman blog seantero semua...harap2 semua sihat2 belake...hehe...
aku baru je mendaftar sebagai blogger yang ke doblas liun....baru je jap tadi...harap2...,kehadiran aku di arena blog ini akan memeriahkan lagi industri blog tanah air....hahahaha!!!!!sebenarnya aku x tau apa aku nak tulis buat tatapan korang...buat masa ni...biar la aku merepek dulu....masa masih lagi panjang....itupun kalau aku di panjangkan umur(insyaallah....)doa2 kan la....
aku sebenarnye tengah tejengah-jengah,tecari-cari,tengitai-ngitai,....idea apekebende yang aku nak isi kat dalam blog aku ni........
erghhhhh!!!!!....susah gak nak jadi blogger ni ek?melalut,merapu,merepek....dan seangkatan dengannyer,bole la aku buat!!!tapi x pe....itu AKU PUNYO PASAL......hahaha!!!!saje je nak gunakan ayat tajuk blog aku ni....tapi aku x nak carik pasal,korang nak carik pasal,itu korang punye pasal,jadi.....jangan la menyesal....kot rase dah kebal...bole la kot carik pasal?hahahaha!!!!!.....panjang sangat la pulak mukaddimah blog "AKU PUNYO PASAL" ni...
tak kisah la apo korang nak kate....itu AKU PUNYO PASAL....nga...nga....nga....
aku dah mengantuk.....sok kalau ada masa aku posting lg...insyaallah....sebelum tu,aku nak ucapkan selamat datang kepada pendatang-pendatang blog"AKU PUNYO PASAL".....semoga korang berbahagia selalu dan dirahmati oleh allah hendaknyer....amin....
(nota kakiku:segala teks yang terkandung di dalam blog"AKU PUNYO PASAL"sebahagian besarnyer menggunakan bahasa pasar dan rojak (bandar teknologi),pihak "AKU PUNYO PASAL"tidak akan bertanggungjawab sekiranya ayat2 ini digunakan utk interview keje,menulis surat rasmi,menggunakannyer utk karangan yang diberi oleh cikgu anda...dan seangkatan dengannyer-harap ambik pedulik)

8 comments:

  1. bravo..bravo..sudah ada blog s'krg..

    ReplyDelete
  2. bro...orang umah aku pregnant la...aku lah umat manuasia paling gembira..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah...amin...murah rejeki...

    ReplyDelete
  4. aku punyo pasal.... hehehehehe aku pon lupa apa aku punyo pasal.... bole ar aku jalan2 cari pasal kat sini... aku doakan aku punyo pasal ko nih meriah... aku punyo pasal biar aku yang tanggung hahaha..

    ReplyDelete
  5. aku punyo pasal la wei...apo kono eh jang..takde kono mengeno...wakakaka

    ReplyDelete
  6. ado jugak mamat kaligrapi a.k.a potogrape nih kat blog aku?takpe2....bagus2...dialu2 kan..hahahaha....

    ReplyDelete